Sunday, September 05, 2004

No har eg vært tilbake på universitetet i ca tre uker. Det e faktisk utrolig bra! Faget e interessant, og tross vanskelig engelsk så har eg begynt å forstå ka eg leser. Ikkje gale bare det :) Men fikk litt stress følelse når eg fikk vite den obligatoriske oppgaven vi skal levere inn om åtte dager... forstår ikke ka den går i i det hele tatt...
Men eg får vel gå inn i en intensiv bønnekamp så kanskje Gud vil fortelle meg ka det betyr, eller sende noen til meg som har peiling :)

I dag hadde vi student middag i menigheten. Kjempe kjekt. Vi begynte med å lage maten sammen, noe som var knall bra! Det e ingenting som å lage mat sammen med andre. Det løser opp stemningen med en gang, man slipper den første stillheten og leitingen etter noe å snakke om i begynnelsen av måltidet. Ingen "ellers då" middag i dag :)

Dette med student middag e skikkelig bra. Voksne i menigheten blir oppfordret til å invitere med seg studenter hjem til middag. Det e mange tilflyttende studenter i menigheten som har liten kontakt med voksne, så på denne måten gir man alle en mulighet til å bli kjent med de som er litt eldre i menigheten. Knall bra!!
Det står jo i bibelen at de eldre skal lære de unge. Litt vanskelig hvis ikkje de kjenner hverandre....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home