Tuesday, July 13, 2004

I have a dream...

For ca tolv år siden kom min kusine, tante og onkel hjem fra en ferietur i Kenya. Eg ble skikkelig hekta på alt de fortalte om landet, og har drømt om det siden... På ungdomsskolen skrev eg oppgave og holdt foredrag om landet. Alltid når eg har vært ute og reist har eg lurt på korfor eg drar til alle andre land enn Kenya, og eg har enno ikkje helt fått noe godt svar på det..
Det som e sprøtt, e at no e d bare sju dager og to timer til eg setter mine bein i Kenya for aller første gang. Etter å ha drømt og lengtet og ventet og planlagt siden eg var ti år, har det endelig blitt tid for å oppfylle drømmen. Helt vilt!!! Kan love at eg ikkje helt tror på det enno :) Det kommer eg ikke til å gjøre før eg e der, tenker eg.
Men wow, så gøy det skal bli!!!

Skal prøve å skrive litt innpå her i løpet av turen, men kan ikke love noe pga ustabile nettverk i landet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home